TAG: Before I die

Hej misiaczki! :3

Ta notka będzie związana z marzeniami, których ja mam naprawdę sporo - i te takie duże i te mniejsze. Marzenia są ważnym elementem mojego życia bo dzięki nim mam jakiś swój cel, do którego dążę. Jestem wielką optymistką i zawsze wierzę, że mi się uda, powtarzam sobie, że nic nie jest niemożliwe. Jeśli naprawdę czegoś chcemy to wierzę w to, że prędzej czy później osiągniemy swój cel. A teraz chciałabym wam pokazać moje before I die, czyli mały ułamek moich marzeń.



































alexis.

Komentarze

  1. Życzę spełnienia wszystkich marzeń ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym zrobiła ten post, pewnie byłby bardzo podobny do twojego, żeby tylko to się spełniło:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty