A sleepless night

Cześć misie! 

Czy wy też macie czasami tak, że nie możecie w ogóle zasnąć? Jest już 3, 4, 5, a wy dalej nie śpicie? Ja miałam tak dzisiaj w nocy. Wczoraj wstałam o 12 i cały dzień kręciłam się po domu, a jak przyszło do spania położyłam się jak zwykle o północy i leżałam, starałam się zasnąć, słuchałam muzyki, starałam się zasnąć, oglądałam filmiki na YouTubie, więc jeśli komuś nagle z 300 wyświetleń zrobiło się 3 tys. to najprawdopodobniej ja xD. Jak doszło już do 4 z nudów zaczęłam sprzątać pokój, poszłam do kuchni coś zjeść i tak po 5 w końcu padłam xd. Dzisiaj obiecałam sobie, że już nigdy nie będę spać do 12 jak zwykle kiedy nie mogę spać całą noc.
Jak zwykle w bezsenne noce miałam miliony przemyśleń i zaczęłam kilka postów z takim głębszym przesłaniem, może się zepnę i je dokończę.


A tak ogólnie co u mnie?  Jezioro, działka, jezioro, działka, jezioro, działka, wypad do innego miasta, jezioro działka, jezioro, spacer po mieście i tak w kółko.
Pierwszego sierpnia jadę na 10 dni do Zakopanego, więc nie jestem pewna czy posty będą się wtedy pojawiać, ale postaram się dodać chociaż jeden :)


A wam jak mijają wakacje? Byliście już gdzieś, a może dopiero będziecie jechać?

alexis.

Komentarze

  1. Ja też w nocy nie śpie,zawsze tak jest w wakacje, zmiana i przestawienie godzin ,naszego rytmu. A co do wakacji to ja jadę nad morze a we wrzesniu lecę do Grecji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wyjeżdżam niestety dopiero w sierpniu :c

    http://little-crazy-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nocami mam to samo, tylko że ja kładę się po 4 spać i wstaję o 9-10. Jestem ciekawa czy po wakacjach też będę tak po nocy wojować xD Właśnie jestem nad jeziorem, ale w sierpniu pojadę na parę dni nad morze do siostry, a resztę wymyśli się na spontana =)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ostatnio tak mam, że do godziny 2 w nocy nie potrafię zasnąć, budzę się o 11 eh... ja już w sumie po wakacjach prawie. Góry, Włochy, we wtorek znowu góry na parę dni, a potem zaczynam treningi.

    Zapraszam do mnie :) www.paradiso.blog.pl
    Będziesz mnie inf. o nowych postach?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też tak mam, że nie śpie do 2 a później wstaje o 12 i tak całe wakacje xd
    obserwujemy?
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm tak to jest najgorsze jak nie może się spać, szczególnie jak trzeba rano wstać.. Zazwyczaj oglądam jakiś film bądź słucham muzyki, to bardzo pomaga.
    Polecam. Szczególnie open FM :)

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś tak miałam, ale teraz całe szczęście mam normalnie :-) Zasypiam jak kamień i nawet trzęsienie ziemi mnie nie obudzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio tak mam przez te upały :)


    Jeśli Ci się spodoba mój blog, skomentuj, zaobserwuj - będzie mi miło :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja niestety jestem typem czlowieka ktory zasypia prawie od razu haha
    pozdrawiam i zapraszam do siebie http://bonjour-fashioon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jadę do Częstochowy i najprawdopodobniej do Krakowa, nie mogę się doczekać, zwłaszcza tego pierwszego wyjazdu. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też nie spie czasem w nocy...raz zasnelam o 7 rano haha XD

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty