#3 confession

Cześć misie! :3

Został tylko miesiąc do wakacji, już nie mogę się doczekać. Jeszcze bardziej się cieszę bo dowiedziałam się, że prawdopodobnie Bednarek będzie miał koncert w moim mieście, więc od paru dni żyję tylko tym i męczę tym wszystkich znajomych. Wiem, że na 100% pójdę bo wszystkie zagrożenia już mam popoprawiane, więc jaram się tym i na razie żyję tylko tym, że pójdę na ten koncert, że nie będę musiała siedzieć wtedy cały dzień w domu. Dosłownie odliczam dni do koncertu, mam nawet ustawione przypomnienie w telefonie xd.
Jak zwykle zabierałam się za pisanie jakiejś głębszej notki, a wyszło jak zawsze, ale ja to muszę się "nastroić", żeby napisać takie coś. Chociaż może w niedalekiej przyszłości, kto wie.
Na razie muszę zacząć myśleć nad jakimś prezentem dla mojej przyjaciółki, bo już za 2 tygodnie ma urodziny, a zupełnie nie wiem co mogłabym jej dać.
Zauważyłam też, że przez ostatni tydzień zaczęłam częściej reblogować obrazki na tumblru niż raz na jakiś czas. Myślałam też, żeby napisać posta o osobach/rzeczach, które mnie inspirują, które w pewnym sensie podnoszą mnie na duchu.
Kurde strasznie chaotyczna wyszła ta notka


alexis.

Komentarze

  1. Jest dobrze!:)
    Ciekawa notka.:)
    Chętnie przeczytam co Cię inspiruje.:)
    Chętnie bym poszedł na jakiś koncert, ale niestety u mnie nic takiego się nie szykuje.:(
    Zapraszam http://piotrleciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio spodobała się mi piosenka Bednarka "Chodź ucieknijmy" mogłabym Go słuchać ile wlezie :) Ja się też cieszę, iż idą wakacje :D Chociaż teraz jak są takie lajtowe lekcje mogłabym chodzić :D
    Zapraszam: http://pieknoczytania-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty