Wakacyjny TAG

Cześć misie!

Ten tag zobaczyłam u mojej imienniczki KLIK, a skoro już są wakacje, a pogoda troszkę nie dopisuje postanowiłam zrobić ten tag :)



1. Ulubione lody
Czekoladowe i miętowe z kawałkami czekolady :)

2. Twój ulubiony owoc?
Arbuuuz <3

3. Morze czy jeziora? 
Morze.

4. Sandały czy japonki?
Nie lubię za bardzo ani tego, ani tego, ale jak mam wybierać to japonki.

5. Ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Miętowy.

6. Lubisz wieczorne spacer po plaży?
Kocham! Kiedy jestem nad morzem to obowiązkowo co wieczór :3

7. Lubisz się opalać?
Tak i ogólnie lubię byc opalona, a jestem straaasznie blada ;c

8. Jednoczęściowy czy dwuczęściowy strój?
Dwuczęściowy.

9. T-shirt czy top?
Nie ma różnicy :)

10. Spódnica czy szorty?
Lubię to i to.

11. Sukienka czy spódnica?
Lubie chodzić i w sukienkach i spódnicach.

12. Baseny otwarte czy zamknięte?
Nie zbyt lubię baseny, ale otwarte.

13. Rolki czy rower?
Rolki!

14. Trampki wysokie czy niskie?
Obojętnie.


15. Ulubiony napój orzeźwiający?
Obojętnie jaki byle by zimny.

16. Ulubione zestawienie ubrań w upalny dzień?
Bluzka i spodenki.

17. Gdzie zamierzasz spędzić wakacje?
Na pewno Zakopane bo rodzice na siłę chcą przekonać mnie do gór, a tak to spontaniczne weekendy może Poznań, Kraków, Warszawa kto wie.

18. Co zazwyczaj robisz w późne wakacyjne poranki/wczesne południe?
Idę się kąpać albo pakuję się nad jeziorko :)

19. O której godzinie zazwyczaj wstajesz/idziesz spać w wakacje?
Wstaję to zależy zazwyczaj o 10, ale czasami o 8,7, a idę spać... ooj późno, zwykle siedzę kawał w nocy i oglądam filmy albo jakieś seriale.

20. Jak uważasz czy wakacje to sezon blogowania?
Na pewno w wakacje można blogować częściej bo jest więcej wolnego czasu, ale też nie ma co całego wolnego czasu poświecić na siedzenie przed komputerem. Od blogowania też trzeba zrobić sobie urlop :)

21. Grill czy ognisko, co wolisz?
Zbyt trudny wybór xd

22. Upał czy ciepło?
Upał, chociaż nie lubię jak jest duszno, ale wolę upał.

23. Gdzie wolisz się opalać na molo czy na plaży?
Zdecydowanie na plaży

24. Lody Włoskie czy Amerykańskie? 
Te i te.

25. Na plaży koc czy ręcznik?
Obojętnie.

26. Lubisz pływać na rowerach wodnych?
Kocham! Ale zawsze mam wrażenie, że z niego wypadnę xd


Podobał wam się tag? Zachęcam do zrobienia go u siebie :)

alexis.

Komentarze

  1. Ale super tag! Zrobię go na moim blogu :)

    www.ola-write.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Arbuzy najlepsze ♥

    http://wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com/2014/06/criticism-and-its-effects.html

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że dużo nas łączy, na 3/4 pytań odpowiedziałabym tak samo ; )

    obserwuję!
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag :D pojechałabym sobie nad morze ;p
    NOMINOWAŁAM CIĘ do LBA na moim blogu :)
    http://wszystkoinic45353.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag :) na większość z tych pytań bym podobnie odpowiedziała :)
    Obs za obs?
    http://sagiralla-sagi.blogspot.com/
    Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteśmy bardzo podobne! Świetny tag!
    Zapraszam na najnowszy post!

    Za każdy komentarz się odwdzięczam!

    http://szejkus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny wpis. :) Oczywiście tag zagości też u mnie na blogu :)
    Zapraszam : www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również lubię lody czekoladowe :3
    Świetny jest ten tag!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ~ Mój blog - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się pytam kto nie lubi lodów czekoladowych! One są pyszne ;)
    może wspólna obserwacja, odezwij się jak coś u mnie.
    http://katze-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Arbuz zawsze najlepszy! :)
    3maj się cieplutko ^^

    Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj.
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też robiłam ten tag :) Tylko trochę go zmodyfikowałam po swojemu :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny TAG, udanych wakacji ;)

    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty