Hello you beautiful people

Cześć misiaczki! :3

Pewnie zastanawiacie się czemu nazwa tego bloga to alexei world? Alexei bo to jedna z wielu form imienia Aleksandra, a world bo chciałam tu pokazać mój świat, to tak w skórcie :).
Mam na imię Ola, mam 16 lat, chodzę do 1 klasy technikum.
Postaram się, aby posty pojawiały się minimum raz w tygodniu.
Blog ten będzie chyba o wszystkim, na pewno o modzie, kosmetykach, ale też o moich odczuciach na różne tematy i o tym jak ja postrzegam świat.


Ludzie często mówią mi, że nie spotkali jeszcze tak pozytywnej osoby,
ale to tylko dlatego, że lubię widzieć uśmiech na czyiś twarzach,
lubię być powodem tych uśmiechów :)
Staram się w każdej spotkanej przeze mnie osobie zobaczyć coś pozytywnego.

Mam nadzieję, że nie zanudziłam was, ani nie zniechęciłam do bloga.

alexis.


Komentarze

  1. Powodzenia w blogowaniu :)
    zapraszam do mnie http://jutrzenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na kolejne posty ;-)

    http://monika-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę zapytać, jaki kierunek w technikum? :)
    ✄ blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł :)
    Na pewno będę zaglądać i dołączam się do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty