Liebster Blog Award

Cześć misie :3

Chciałabym bardzo podziękować Victori () i Ani () za nominację do LBA. Coś tak prostego, a tak bardzo cieszy. Jestem strasznie szczęśliwa, że w tak krótkim czasie dostałam dwie nominacje do Liebster Blog Award. Bardzo, bardzo wam dziękuje <3!


Co to jest LBA?

"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."


Moje odpowiedzi na pytania Victori:
1. Spódniczka vs spodnie?
W tym i w tym czuję się dobrze, ale spódniczka bardziej ogranicza niektóre ruchy, więc spodnie.

2. Trzy ulubione blogi?

3. Jakie są twoje pomysły na bloga?
Najróżniejsze! Mam mnóstwo pomysłów na bloga i dużo inspiracji.

4. Dlaczego założyłaś bloga?
Założyłam go bo lubię pisać. Prowadzenie go sprawia mi dużo radości i w pewnym sensie czuję się spełniona robiąc coś własnego.

5. Jaka fryzura najbardziej do ciebie pasuje?
Podobno ładnie mi w lokach, ale ja uważam, że mam wtedy taką bardziej okrągłą buzię i prostuję włosy :)

6. Jesteś zadowolona ze swojej liczy obserwatorów?
Tak

7. Co cię inspiruje?
Wszystko to czego doświadczam, ludzie na ulicy, życie, uśmiech małego dziecka, ale też takie rzeczy jak tumblr, weheartit czy inne blogi.

8. Co według ciebie jest najważniejsze w blogu?
Chyba to co chce się przekazać w danej notce, szczerość w pisaniu.

9. Jaki jest twój ulubiony film?
Dziewczyna w czerwonej pelerynie, Niech będzie teraz, LOL i Ostatnia piosenka. Mogę je oglądać w kółko <3

10. Nawiązałaś już współpracę z jakąś firmą?
Nie

11. Co daje ci blog?
Na pewno daje mi dużo szczęścia. Każdy komentarz, każde wejście na bloga naprawdę sprawia, że się uśmiecham.

I na pytania Ani:
1. Dlaczego postanowiłaś pisać bloga?
Bo lubię pisać. Lubię dzielić się z ludźmi moimi opiniami na wiele tematów.

2. Od ilu miesięcy go prowadzisz?
Od maja tego roku :)

3. Shake czy Coca-Cola?
Trudny wybór xd. Oba :3

4. Twój ulubiony aktor?
Shiloh Fernandez, Johny Deep <3

5. Ulubiony blog?
Yuki <3

6. Na czyj koncert chętnie byś poszła?
Chętnie powtórzyłabym koncert Bednarka, Bas Tajpana i Bob One, a poszłabym na koncert Mesajah, One Direction i 5 SOS.

7. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Ciężkie pytanie. Czasami chciałabym być fryzjerką, a czasami nauczycielką angielskiego, jeszcze kiedy indziej psychologiem, ale zawsze wracam do fryzjerki :). Na pewno chcę być szczęśliwym człowiekiem.

8. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham tego co mi wpadnie w ucho, ale na moim telefonie znajdzie się najwięcej popu i reggae :)

9. Ulubiony serial?
Przyjaciele, Różowe lata 70-te, The Walking Dead. I parę innych, ale to jest moja top 3

10. Ulubiony napój?
Arizona w czerwonej butelce <3

11. Co cię inspiruje?
Odpowiadałam już na to wyżej :)


Moje nominacje:
♥ klik ♥ klik ♥ klik ♥ klik 
♥ klik ♥ klik ♥ klik 
♥ klik ♥ klik ♥ klik ♥ klik

Pytania:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
2. Czy masz wokół siebie osoby z pozytywnym nastawieniem do świata, życia?
3. Twoje ulubione miejsce na świecie.
4. Co robisz żeby jak najszybciej poprawić sobie humor?
5. Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
6. Jeśli miałabyś szansę zamienić się z dowolną osobą na świecie życiem, zrobiłabyś to?
7. Jak wygląda Twój idealny dzień?
8. Wolisz morze czy góry?
9. Jaka piosenka opisuje twój dzisiejszy humor?
10. Co byś teraz powiedziała młodszej sobie?
11. Jaki jest twój ulubiony cytat?

JESZCZE RAZ BARDZO DZIĘKUJE ZA NOMINACJE!!! ♥

alexis.

Komentarze

  1. Dużo można się o Tobie dowiedzieć :)
    http://jesykabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Interesujący i bardzo ciekawy. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga :)
    Jeśli masz czas zapraszam do mnie- www.the-fly-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Odpowiedziałam tu na pytania:
    http://ulubowo.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje za nominację :** http://aleksandra-chyla.blogspot.com/2014/07/liebster-blog-award.html Jeśli się podoba zostaw komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty