Zakopane

Cześć misie!
Tydzień temu byłam w Zakopanem. Muszę wam powiedzieć, że nocna, 12 godzinna podróż w 8 osób jest bardzo męcząca, na szczęście powrót do domu był trochę lepszy.
Na Krupówkach jest świetny klimat, szczególnie w nocy. Przyjechaliśmy w sobotę około 11. W niedzielę 
poszliśmy na Gubałówkę i kiedy wszyscy zjeżdżali z niej wyciągiem ja schodziłam na pieszo, w między czasie myśląc, że się zgubiłam xd, bo za mną było pełno ludzi którzy szli w górę, a w dół nie było nikogo i przez chwilę nie wiedziałam gdzie iść. W poniedziałek poszliśmy do Tatrzańskiego Parku Narodowego. Spędziliśmy tam prawie cały dzień. Zrobiliśmy około 20 km, a to ja, która zrobiła sobie jedna krótszą przerwę w schronisku i jedną dłuższą na polanie podczas kiedy mój tata poszedł na Wąwóz Kraków i jeszcze dalej. Wtorek spędziliśmy na Słowacji, a w środę zostaliśmy w pokoju bo strasznie padało.


/widok z okna/

/widok z ulicy leżącej na przeciwko parku/


/Krupówki/


/nie obyło się bez zdjęcie oscypków xd/

/widok z Gubałówki/

/widok z Gubałówki/

 i już prawie do samego dołu zdjęcia z TPN







/Smreczyński Staw/TPN/

/zębata kolejka/Słowacja/




A wy gdzie byliście na wakacjach? A może dopiero jedziecie?

alexis.

Komentarze

  1. Zakopane jest świetne, ale zdecydowanie poza sezonem wakacyjnym, bo takiego tłoku nie lubię, zwłaszcza w górach. :) a w tym roku sporo po nich sobie hasam, tylko zdecydowanie unikam polskich Tatr, właśnie z powodu panującego tam tłoku. :)
    a na wakacjach większych nie byłam jeszcze, głównie na kilkudniowych wycieczkach w różne właśnie górki czy też na Słowację. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. W zeszłym roku byłam w zakopanym i Krupówki rzeczywiście pięknie wyglądają nocą. Wakacje spędziłam trochę nad jeziorem, trochę w domu, byłam parę dni nad morzem. Planów już raczej ciekawych nie będę miała, ponieważ pogoda troche się popsuła ;// Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    http://meandmyworld1534.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku byłam na obozie harcerskim, w Łodzi i na mazurach. :)

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękne :)) Ja w Zakopanem byłam ostatnio może jakieś 6 lat temu :O

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam oscypków.
    http://alia-natalia.blogspot.com/ Wymiana obs? Napisz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia i te widoki!

    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/10/halloween-2015.html
    ps poklikasz w linki pod zdjęciami?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty